رد کردن و رفتن به محتوا
- نظارت بر امور مربوطه به طبقه بندی مشاغل در واحدهای تابعه و انجام اقدامات مربوطه
- نظارت بر احتساب تجربه کارکنان جهت ارتقا رتبه و طبقه های استحقاقی
- نظارت و بررسی تغییر عنوان و اعمال مدرک تحصیلی، ارتقاء طبقه و رتبه کارکنان
- نظارت بر ثبت و ورود اطلاعات در سامانه های مورد عمل و انجام پیگیری لازم به منظور اصلاح و بروز رسانی نرم افزار های ارتقا رتبه، مهندسی مشاغل و …
- بررسی، تحلیل و نظارت بر فرایند انتصابات و تغییر عناوین کارکنان بر اساس آییننامهها و ضوابط ابلاغی
- نظارت بر امور مربوط به تشکیلات سازمانی در واحدهای تابعه و انجام اقدامات مربوطه
- مطالعه و بررسی مستمر ساختارهای سازمانی کارآمد و پویا به منظور ارتقاء ساختار سازمانی
- نظارت بر صدور احکام کارکنان بر اساس تشکیلات مصوب
- نظارت و هدایت اجرای تشکیلات مصوب در واحدهای تابعه
- نظارت بر حسن استقرار ساختار و تشکیلات مصوب دانشکده نظارت بر ابلاغهای سطوح مدیریتی، سرپرستی و کارکنان منطبق با تشکیلات مصوب
- نظارت بر بهکارگیری منابع انسانی شاغل در واحدهای ستادی و محیطی دانشگاه در قالب کمیتههای انتصاب و نقل و انتقالات
- برنامه ریزی و انجام مطالعات مستمر به منظور شناخت و اصلاح فرآیندها و رو شهای انجام کار و ارائه را ه حلهای مناسب
- نهادینه سازی فرهنگ مدیریت مشارکتی از طریق نظام پیشنهادات، ثبت تجارب
- پیگیری و بکارگیری مستمر از سامانه های مدیریت دانش، نظام پیشنهادات
- احصا و بروزرسانی فرایندهای معاونت های ستادی و اصلاح فرایندهای منتخب
- پیگیری و بارگذاری اطلاعات مدیران در سامانه بانک اطلاعات مدیران سلامت
- اصلاح و بهبود فرایندهای تجزیه وتحلیل شغل، سنجش لیاقت و شایستگی افراد
- نظارت بر روند و پاسخگویی مکاتبات اداری واحد مربوطه
رفتن به بالای صفحه